Zwroty i reklamacje
  1. Jeśli otrzymany przez Klienta produkt posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe w wyniku transportu, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Księgarnia Internetowa niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna;

b) żądać wymiany produktów na wolne od wad albo usunięcia wady. Księgarnia Internetowa jest zobowiązana wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Księgarnię Internetową. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

c) zamiast zaproponowanego przez Księgarnię Internetową usunięcia wady Klient może żądać wymiany produktu na wolny od wad.

  1. Klient może zgłaszać reklamacje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki drogą (do wyboru): elektroniczną: e-mail: sklep@drugastronapoznania.pl (w temacie wpisując „reklamacja”) listownie na adres:

    Wydawnictwo „Druga Strona Poznania”

    Jana Matejki 55/2

    60-770 Poznań

    (z dopiskiem na kopercie „reklamacja”).
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokument potwierdzający nabycie produktu, w szczególności powinno zawierać fakturę oraz potwierdzenie przelewu bankowego, a także opis wady produktu oraz oświadczenie o żądaniu w związku z reklamacją. Reklamacje będą rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Następnie Księgarnia Internetowa niezwłocznie powiadomi Klienta o dalszym postępowaniu.
  3. W przypadku uznania przez Księgarnię Internetową reklamacji wadliwego produktu, Klient odsyła reklamowany produkt na własny koszt.
  4. Klient w związku ze składaną reklamacją może żądać zwrotu kosztów odesłania produktu.
  5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób a oferowany przez Księgarnię Internetową, nie jest ona wówczas zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl