Najczęściej zadawane pytania

 

1. Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Przewidywany termin wysyłki do 3 dni roboczych, do tego należy doliczyć czas dostarczenia paczki przez przewoźnika. Czasami czas wysyłki opóźnia się z przyczyn niezależnych od nas, o czym informujemy mailowo.

2. Mam problemy z płatnością

W przypadku problemów z płatnościami za pomocą przelewy24 (jak anulowanie czy przerwanie transakcji) prosimy o wykonanie przelewu na nasze konto.

Dane do przelewów:
Wydawnictwo "Druga Strona Poznania"
UL. JANA MATEJKI 55/2
60-770 POZNAŃ
NIP: 7792450046

Numer konta:
30 1090 1362 0000 0001 3594 4754

BIC/SWIFT:
WBKPPLPP

W tytule prosimy podać numer zamówienia.
W przypadku dopłat prosimy dodatkowo uwzględnić adnotację, że to dopłata – ułatwi to proces księgowania.

3. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Niestety, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.

4. Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

5. Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas automatyczną wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.
Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.

6. Czy mogę zwrócić książkę?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czas liczony jest od daty odbioru przez Ciebie towaru albo daty jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Aby zwrócić zamówienie wystarczy, że przed upływem 14 dni wyślesz nam za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz w zakładce „zwroty i reklamacje"

7. Mam problem z zamówieniem. Co robić?

Zdecydowanie napisz do nas na adres sklep@drugastronapoznania.pl – na pewno pomożemy.

8. Czy mogę zapłacić za zamówienie za pomocą PayPal?

Niestety, na chwilę obecną nie obsługujemy płatności za pomocą PayPal. Zachęcamy jednak do skorzystania z błyskawicznych przelewów albo złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze.

9. Czy, aby dokonać zakupów, trzeba zarejestrować się w sklepie internetowym?

Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta.

10. Co mi daje założenie konta, skoro mogę złożyć zamówienie bez tego?

Największą zaletą rejestracji jest to, że przy kolejnych zakupach nie trzeba już wypełniać żadnych formularzy osobowych i procedura zamawiania przebiega szybciej. Ponadto zarejestrowany klient może skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferujemy. Są to:

  • Trwały Koszyk – każdy produkt dodany do koszyka pozostaje w nim do momentu zamówienia lub usunięcia.
  • Historia Zamówień – pozwala zobaczyć historię składanych u nas zamówień.

11. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Po otrzymaniu potwierdzającego maila z zamówieniem, podamy w nim od kiedy można odebrać książkę w naszej siedzibie – ul. Jana Matejki 55/2 (60-770) Poznań, w godzinach 9-16.

12. Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA?

Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia musi przekroczyć 199zł.

13. Chcę zrealizować zamówienie jako prezent.

Aby zamówić wysyłkę jako prezent należy w "Adresie dostawy" wpisać adres odbiorcy przesyłki. W paczce nigdy nie umieszczamy informacji na temat cen produktów, a dokument zakupu zawsze przesyłamy elektronicznie na email podany w zamówieniu.
Opcjonalnie możemy dołączyć do paczki bilecik z życzeniami - treść należy wpisać w uwagach do zamówienia.
Z powodu różnorodności naszego asortymentu nie posiadamy usługi „pakowania na prezent” - nasze paczki są bardzo estetyczne, wypełnione papierem pakowym i zabezpieczone ładną taśmą.

14. Karta podarunkowa DrugaStronaPozniania

Świetnym pomysłem na trafiony prezent jest:
Karta podarunkowa DrugaStronaPoznania
Osoba, której podarujesz kartę może wykorzystać ją na zakupy w naszym sklepie online na dowolny produkt/produkty.

15. KIEDY DOSTANĘ KSIĄŻKĘ KUPIONĄ W PRZEDSPRZEDAŻY?

Jeśli zamówiłeś książkę w przedsprzedaży możesz być pewien, że trafi do ciebie przed oficjalną premierą, gdy tylko będzie dostępna.

16. Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowiedź?

Napisz wiadomość na adres sklep@drugastronapoznania.pl , a na pewno pomożemy!

Z pewnych powodów musimy poinformować o tym, że nasza strona używa plików cookies „zgodnie z polityką prywatności”, oraz że „korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki”. Może to kogoś zainteresuje.

Koszyk